« 第5回しまだ大井川マラソンinリバティ 2日前 | Main | 完走しました。 »

October 27, 2013

本日!第5回しまだ大井川マラソンinリバティ

昨日先輩の結婚式に行きました。
おめでたい席は、本当によいものです。

食事も美味しく、完食。

お腹壊しました(涙)

マラソン頑張ります。

|

« 第5回しまだ大井川マラソンinリバティ 2日前 | Main | 完走しました。 »

4.フルマラソン」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/73547/58460290

Listed below are links to weblogs that reference 本日!第5回しまだ大井川マラソンinリバティ:

« 第5回しまだ大井川マラソンinリバティ 2日前 | Main | 完走しました。 »