« 駿府マラソン | Main | ちょっとイメージチェンジしました »

March 05, 2013

駿府マラソンハーフ完走!

2月に入ってからのインフルエンザや、練習不足・体重増も乗り越えて、なんとか制限時間2時間以内に完走できました。

来シーズンのフルマラソンに向けて弾みになりました。

|

« 駿府マラソン | Main | ちょっとイメージチェンジしました »

4.フルマラソン」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/73547/56889780

Listed below are links to weblogs that reference 駿府マラソンハーフ完走!:

« 駿府マラソン | Main | ちょっとイメージチェンジしました »